Pars_48 1-Ekim bizimkinde bant yoktu hoca şişkinlik olabilir panik yapmayın 15 gün boyunca kremi sürün dedi, pansuman ve krem sürerken el temizliğinize dikkat edin enfeksiyon kaparsa antibiyotik kullanmak zorunda kalabilirsiniz
Pars_48 1-Ekim @"1 1-Ekim birde biz antibiyotik kullanmadık dediğim gibi sadece krem sürdük, hocaya tekrar danışın antibiyotik kullanmak ne biliyim 2. Aydan soru işareti
Mgf Pars_48 devlet hastaneleri 1 yaş öncesi yapmıyoruz diyolar hangi şehir hastanesinde yptrdınız acaba. Bizde 6 aylıkken yptrmayı düşünüyoruzda
Pars_48 Mgf Isparta şehir hastanesi çocuk cerrahı Mustafa çelik yaptı, biz tavsiye üzerine karar verdik herhangi bir sorun yaşamadık çok şükür
Denizanasi92 ElifEfee ben 9 aylıkken yaptırdım biraz geç kalmışız yapılırken korkudan ağladı. Sonrasında da çiş yaparken ağladı büyük olduğu için çişini tutuyordu sonra yapınca yine ağlıyordu 3-4 gün sürdü böyle 🤣 ama 5.gün hiçbir şey olmamış gibiydi