Ya kızlar bebeğim doğdu kolik kabus gibi geceler gündüzler bir birine karıştı yetmedi kusma eklendi ne yapacağımı şaşırdım artık üstüne sarılığımız hala devam ediyor kan değeri biraz düşmüş kan ilacına 40 günlüğüz başlayalım dedi doktorumuz bu sürede tekim annem uzakta ailem yok eşimin ailesinden de destek görmüyorum boğazım düğüm göz yaşım hazırda bekliyor sürekli kolaylıklar diliyorum tüm yeni annelere bebeklere şifa inşallah 😔🙏🏻 Çok yıprandım üzüldüm 40 gündür perişan oldum çok takıyorum uyuyamıyorum sinirlerim geriliyor hepten bebek sürekli gazlı kucakta gezdir hoplat artık takatim kalmadı gerçekten 😢😢 içimden geldi yazmak istedim