Kahvelibiranne Yatmayada hiç alışkın değilim ciddi anlamda gözüm kapanmazsa yatıp uyumam kendime işkenceyi seviyorum sanırım 😜 Ya benimki birazda şey sabah uykusu en güzel uyuduğu uyku diğerleri kısa kısa oluyor oyüzden rhat rahat iş bitirmek istiyorum bi süpürge vileda kalıyor onuda uyanıkken en mutlu olduğu ana bırakıyorum mama sandalyesine oturtuyorum bütün evi geziyoruz onunla öyle süprüüyorum sonra bolca oyun duş alcağımda da mama sandalyesine koyup karşıma alıyorum hem yıkanıyorum hem ona şarkılar söylüyorum napayım benim bulduğum çözümde bu 🤷🏻♀️