Arkadaşlar merhaba kızım için ahşap beşik almıştım ama kenarlıklı olmasına rağmen kenarlarını kaldırıp aralara elini ayağını sokuyor. Zarar verir mi eline ayağına acaba ? Ya da kullananlar böyle durumla karşılaştı mı , neler yaptınız çözümünüz ne oldu acaba 🤷♀️