kolonyalimendil oğlum doğduktan 9 gün sonra birden yoğun bakıma alındı. O an ne olduğumu şaşırdım, hiç unutmuyorum içeriye alıp kapıdan oğlumun yattığı yeri göstermişlerdi. O kadar kötü olmuştum ki yarını emzirmeye gittiğim de oğlum memeyi kabul etmedi kucağımda ağladı bende ağlamaya başladım. Hemşire ağlama annesi diye teselli veriyordu. 2 gün kaldı ama bana o 2 gün yıllar gibi geldi. Çok ama çok zor. Rabbim sabır versin inşallah tez vakitte sağlıkla kavuşun🤲🏻