Kızlar ise baslayali 2 ay oldu bakıcımz var sabahları bırakırken ağlamıyor ama bazen öğlenleri gelince bacaklarıma sariliyor bende gelmek istiyorum beni kucağına al der gibi 😵💫 acaba iç dunyasinda ne düşünüyor beni annem bırakıyor gibi düşünüyor mudur 😭 günde toplam 5 saat ayrı kalıyoruz sadece 😭