Ilay1710 benimki de tam 2,5 aylık oldu. Gece saat 1.30 olmadan hayatta uyumuyo sabah da 8 den sonra kesik kesik 11 e kadar uyuyo ama gündüz sıfır uyku kucağımda emerken uyuyo yerine koyunca 2 dakikada uyanıyo. Bizimki doymuyomuş ondan sürekli memedeydi mama verdi doktor şimdi biraz gündüz yarım saat kadar uyumaya başladı. Acaba doymuyo mu sizinki de. Ya da bizler gebeyken geç uyuduk uyandık onun etkisi mi bilemedim