Merhabalarr, bebegim iki gundur emerken surekli agliyor gazini da cikartiyorum aralarda sonra tekrar emiyor tekrar aglayip kusuyor boyle bi donguye girdik ne yapacagimi bilmiyorum 1,5 aylik suan. Uyurken gayet sakin, bir de aralarda uyanik kaliyor biraz oynuyordu iki gundur surekli emiyor agliyor uyuyor..