Sevgili anneler bebeğim 3 ay 6 günlük 20 günlükken kolik bebek olduğu öğrendik ama çok ağır geçirdik. Günün belli saati değil sürekli kriz geçiriyordu. Bir bebek hep ağlar mı ağlıyordu. Bugün tam 1 hafta oldu. Bebeğim hiç kriz geçirmedi. Kolik durumu geçtiğini burdan anlayabilir miyiz? Kolik bebeği olup geçen anneler ne kadar bir süre sonra geçti dediniz? Tecrübeli anneler yorum bırakırsa çok sevinirim bir ışık göründü mü acaba ?