Merhaba arkadaşlar bebeğim 6,5 aylık 2. Ayından beri çok uzun süren bir meme reddi yapmıştı ben de sağarak veriyordum ve yanında mama içiyordu. Tabi sağarak gün geçtikçe sütüm azaldı derken son zamanlarda günde toplam 50 cc çıkıyor sadece. Bebeğim son zamanlarda memeyi tutuyor emmek istiyor ama süt olmadığı için emmekten vazgeçiyor. Bu saatten sonra sütümü arttırabilir miyim? Ne kadar sağsam da sağımla arttıramıyorum artık. Emse belki emerek çoğalır ama süt olmadığı için emmek istemiyor göğüslerim dolunca emmek istiyor