Melmus mamadan mamaya da değişiyor gerçi biz aptamil kullanıyorduk hem zor kaka yapıyordu hem de ishal oluyordu yeşil yeşildi kakası sonra evolviaya geçtik o bayağı iyi geldi bir ara onu da bulamadım sma aldım onda 90 yaptım hepsini içemedi mesela 60da bıraktı sanırım daha doyurucuydu siz hangi mamayı kullanıyorsunuz?