Dunyams Merhaba güzel anneler 3 ay 4 günlük kızım hapşırsam korkuyor bazen daldığında seslenınce korkuyor öksürük sesıne korkuyor irkiliyor bazıları bebek normal diyor bazıları normal değil araştırılması lazım dıyor sizin fikirleriniz ve tecrübeleriniz nelerdir yazarmısınız?
umutunannesiiii Dunyams normal bir durum biraz sese alistirmaya çalısin dışarı çıkarmaya çalışın güzel havalarda zamanla alışıyor merdiven inerken bile kendini topluyordu bebegim kucağımdayken
minikMarquez Dunyams bebeğim de öyle sesiz bir ortamdayiz komşuluk pek yok ev sesiz etraf sesiz hava soğuk çıkarmıyorum küçük birde hastalık olduğu için oda hapşırsam korkar ses gelse korkar çıkarınca o durumlar olmuyor nedense yanından motor hızlıca geçse ağlar birde fark ettim kalabalık ortamda ağlıyor birden fazla insan görünce ağlıyor hemen bir ağlama tutuyor ailem kaynanam hep uzakta ben eşim tekiz birde bebek yazin kolikti gaz dir evden çıkamaz oldum dikislerim de problem di hepten evde kaldık
Ggulmez Dunyams benim bebeğim de 3 ay 12 günlük, aynı anlattığınız gibi. Bazen kendi derin nefes aldığında bile sesinden irkiliyor. Hatta merdiven inerken çıkarken çok kasıyor kendisini, doktor korkuyor dedi, konuş anlat sakinleşitr, zamanla alışacak dedi.
Jelibonsmom Dunyams benim de kızım öyle ben de tek bakarım evde tv 📺 bile açmam hiç ses yoktur bu yüzden kızım her seste irkiliyor en çok da hapşırmaktan öksürmekten çekinirdim yanında fakat zamanla ben bu sorunu şu şekilde çözdüm : hapşırınca mesela saniyesinde ona dönüp tebessümle anne hapşırmııııış diyip şakalaşıyordum, bu sayede korkmamaya başladı hatta artık biri hapşırınca bana dönüp güler, beklediği tepkiyi vermem için 💜