Temmuz1 OykuAlya servise çıkmasına çok sevindim demek ki iyiye gidiyor annesi… Allah yardımcın olsun inşallah bir an önce eve de çıkarsınız keşke kuzucuklar hiç hastalanmasa :(
OykuAlya Temmuz1 bende seviniyorum şükür iyiye gidiyoruz. Birkaç gün sonra evimize de gideceğiz inşallah🥰
Ndrg-12 OykuAlya inanılır gibi değil ya nasıl yapmazlar test. Yazık günah değil mi çocuğa :( çok geçmiş olsun