Hemsreanne35 ben kötü bişi demedim sonuç olarak küçücük bebek defalarca deliniyo
Evet sonuç çıkmaması hemşirenin testi doğru yapamamasından kaynaklanıo yada gönderirken doğru koşullarda gönderilmemesinden
Başka yerde aldır dedim ne var ki bunda bana çıkışçak ben anlamadım