Arkadaşlar ben bırsey yaptım uyku tulumu giydirdim bebegıme 1.6 togmdegerinde evın ıcı 24.5 du serınlesın diye odanın oenceresını üstten açtım ama bızım balkon ğımapenle kapalı balkonun açtım bır kanadını komple bırde odanın penceresını üsten yarım açtım uyuduk oda ısısı 22.5 du gece kalktım bebegımın elleri soguk gerçi gündüzde soguktu ama hatta farkettim üşüdü mü dedim kendı kendıme gündüz sonra dıyorlar ya ense göğüsten üşüdüğüne bakılır el ayak soguk olabılır dıye baktım sıcaktı beyse gece de baktım sıcak yanı bıraz önce ense göğüs ve sırtı sıcacıktı sadece elledi soguktu bırde kolu bıraz soguktu üşümüşmüdür acaba