Kızım 4 yaşına girmek üzere ek gıdaya başladığımızdan beri aşırı iştahsızdı bir cok şurup denedik pek işe yaramadi en son bari yeterli beslenemiyo vitamin alsın hemde gripten korur belki birazda olsa dedik vitago multivitamin aldik 1 aydır iki öğünü zorla ve maleseff rüşvetle yiyen kızım 4 öğün yiyo şaşırmış durumdayim her çocuk bir değil ama tavsiye etmek istedim ty. Da ikilisi indirimde almıştım hala ayni mi bilmiyorum ama ☺️☺️☺️☺️