Kızım 15 aylık diş çıkarıyor gündüz hiç bir şeyi yoktu akşam 9da uyudu saat 11 gibi uyandı bir baktım yanakları kıpkırmızı dokundum yanıyor ateşi 39.7 çıktı. Neyse bir şekilde biraz ateşini düşürdüm şuan 37.5 falan ama ara ara titremeleri oluyor ve bu saat oldu uyumadı sürekli emmek istiyor yada ayağımda sallıyorum bırakınca ağlıyor. Uyandıktan sonra da baya oynadı yani öyle hasta gibi de değildi hasta mı olacak diş mi yapıyor anlamadım.