11 temmuz da 32 haftalık doğum yaptm 25 gün sonra kavuştuk eve geldiği günden beri beraber yatıyoruz emerek uyuyo yanımda yatarken daha huzurlu uyuyo yatırma diyenler var ama takmıyorum 4 ve 2 yaş daha çocuğum var onlarda bebekkn yattı benimle arada yine yatıyoruz sürekli emdiği için doymuyo diyende var emmeden uykuya dalmıyo 1760 doğdu şuan 5660 gram düzeltilmiş 4 aylık olck