GamzeAsel21 bence alakası yokkk çok yanlış düşünce benim kızım 1 yaşında aynı şeyleri sergiliyor dayı nene teyze görsün mutlulukdan cıldıryo Kargocuya bile aynı aynı tepki veriyor çünkü akşama kadar sadece seni görüyor havalarda soğuk dışarıya da çıkamıyoruz ama zil çalınca dışardan birisi Çelik kapıdan birisi içeri girince çığlık atıyor mutluluktan böyle içi içine sığmıyor mutluluktan etrafında dönüyor o insanların kucağına atliyor farklı geliyor yani şu an bir yaşındalar yavaş yavaş her şeyin farkında olmaya başladılar bence çok yanlış düşünüyorsunuz bir çocuğun annesini sevmeme gibi bir ihtimali var mı sizce bu kaynanaınızda gerçekten neyse böyle bir şey olabilir mi ya size demişim beni daha çok seviyor ben de sizi etrafınızdaki insanlar bı düşünceye itmiş