Suzan57 cok tikaniyorsa aspiratörle cekmek istemiyorsaniz tuplerden kullanin yine burnu oldukca açıyor bide doktor bana sey vermişti boyle naneli bi yag yakalarina sürülüyor gece yatarken yakasina ve yattigi yastigin uzak bir kismina suruyodum gece uyurken cok rahat nefes aliyodu burnu tıkalı oldugunda onuda öneririm dogdugu gunden beri kullanırım faydasini gördüm