neolacaksimdi_ benim bebeğim de öyleydi, “hani bebekler altını açtığımızda seviniyordu benimki kıyametleri koparıyor” diye isyan ettiğimi hatırlıyorum 😂 doktora sormuştum, o dönem bebeklerde gaz problemi olduğundan altını açtığımızda üşüdükleri için daha çok gazlanıyorlar ve bu durumdan hoşlanmıyorlar demişti, şimdi senin bebeğin daha 8 günlükmüş, 2 bilemedin 3 haftaya düzelir inşallah merak etme. Sonra da altını açman hoşuna gitmeye başlayacak gülücükler saçacak, sabırla bekle annesi o günler geçiyor 🐣