Tanemduygu Kizlar gunaydin kizim 17 aylik hala biberondan su iciyor neler aldim neler oluk kucuk agiz pipetli normal bardak hepsinde boguluyor yavas yavasta denedim hemen pes etmedim ama biberonla iciyo tamam icsin ama kana kana icmeye calisiyor ucu ufak deleyim dedim fazla icti gene tikandi sonradan alisirmi ne yapabilirim sizlerin bebekleri ne zaman gecti ?
S_D Tanemduygu duygucum merhaba. Pipetli suluk denedinmi. 17 Aylık çocuk bardak ile de içebilir aslında bardağa da alıştırabilirsin
Gari_de_Gari Tanemduygu bardağa alıştırmaya çaliş yada olmadı biberon emZiklerinin 3deliklisi var büyük bebekler için biberona uygun ondan al eczaneden