Efelar8 Merhaba anneler🌸 bebeğim 4,5 aylık gazı azalmak yerine gün geçtikçe çoğalıyor ne yapmam lazım bilmiyorum dakikalarca uğraşıyorum. Gazdan dolayı mama da istemiyor. Ne yapabilirim?
sedaelif Efelar8 canım her besledikten sonra beş dakika dik tut gazını çıkart. Mama ile besliyorsan çok köpürtme mamayı çalkalarken. Bide masaj yap karnına çok iyi geliyor.
Sevval37 Efelar8 benim bebeğimde 100 günlük oldu hala gazlı 3 aydan sonra geçicek diyorlardı sabrettim ama geçmedi
Deletedmom_73 Efelar8 Emziriyormusunuz eğer öyleyse dikkatli beslenmeniz gerekiyor gaz yapmayan şeyler yemelisiniz her emzirme sonrası gazı çıkana kadar yatırmayın. 😊 Eğer hâlâ gazı varsa masaj yapın hareket ettirin bacaklarını.
Efelar8 sedaelif canım vallahi ne 5 dakikası dakikalardır kollarımda kalıyor. Mamayı ek gıda kaşığıyla hafif karıştırıyorum köpük olursa alıyorum ama yok maalesef
Efelar8 Sevval37 bacım vallahi benim kızımın gittikçe artıyor ne yapıcam bilmiyorum bir uyku danışmanı 3,5 aydan sonra gaz artarsa doktora götürün diyordu sordum şimdi ne diyecek bilmiyorum
Efelar8 Deletedmom_73 emzirmiyorum sadece mama ile besleniyor. Aslında çoğunlukla kucakta ayaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettiriyorum ama yine gaz sorunu çekiyor bakalım bir doktora götüreceğim 🙃