Rosee-00 Merhaba, dogum yapali 2 ay oldu hala iyilesemedim eskisi gibi hissetmiyorum alt tarafimi hala acim var ayakta kalinca bu normalmi ? 2 ay oldu :(
Birgubilikannesi55 Rosee-00 madecassol krem al canım aşağısı için bn ilk dogumumda onu kullandım simdi ikinciye yine ondan aldım doğumdan sonrası için hazırda bekletiyorum
242526 Rosee-00 ben sezeryan oldum ama senin içinde normal canım zamanla daha iyi olur. Bikini bölgeni kuru tutmaya çalış içerdende yavaşça iyileşir
Birgubilikannesi55 Rosee-00 hem kesi yırtık varsa onun için hemde kolay hızlı iyileşmesi için ağrıyı falanda alıyor bn öyle iyileştim 21 günde