cansuturgut ben içtim sütüme iyi geldi bence güzel bi çay gazda yapmadı kimyon gazı alır zaten dene bence ama sütün yinede azsa çok duyduğum bi vitamün var solgar markasının b12süt arttırıcı tableti aşırı övüyolar biçok yerdede gördüm duydum biraz pahalı ama etkili diyolar ben o çaylardan içtim bide süt olmasa bile sağdım göğsümü her emzirmeden sonra 15dk bi meme 15dk bi memeyi arttı sütüm