Kızlar hamile olmadan önce yüzüm de mens dönemleri dışında fazla sivilce çıkmazdı. Ama hamileliğim 4. Ayından itibaren yanaklarımda kızarıklıklar oldu, doğurdum üstünden 4-5 ay geçti hala sivilceler duruyor 😞 omega 3 içeren multivitamin ve demir kullanmaya devam ediyorum. Ben vitaminlerden diyorum eşim kilo aldığım için diyor ailem emzirdiğin için diyor kafam karmakarışık🙈 geçer mi bu sivilceler, daha önce yaşayan var mı🥹