Sualim 4,5 aylıkken tadıma başladığımda baya sulu verdim ilk tadımlarını hatta zeytinyağı da döktüm az boğazından rahatlıkla kaysın diye 😀
Şimdi bunları okuyunca biraz cesaret kazandım bugün mesela avokado tattırmıştım çok çok az su koydum giderek su oranını düşürüyorum yani su olmayınca da sert gibi geliyor gözüme bi de kızım iştahsız bazen içtiği sütü bile ağzına bekletiyor boğuluyor gibi oluyor korkutuyor beni..şimdi pütürlü versem onu da mı bekletir diye korkuyorum olmazsa pütürlü vereyim sonra hemen arkasından bir kaşık su vereyim o zamanda yediği şey daha ağzına bile değmeden çiğneyemeden direkt suyla yutmuş olacak verimli olur mu ki öyle