kubrella Balkupum2505 bize ilaç yazmıştı ve belli bir süre o ilacı kullandık kafamıza göre kullanamayiz siz doktor kontrolünde ilerleyin bence
Babyangel Balkupum2505 Sizdende razı olsun inşallah. Tabiki linkini bırakıyorum buraya. Dinlediğim birkaç doktor ıslak havlu koyunca peteğe uyurken odanın nemlenmesi için iyi geldiğini yazmışlardı onuda deneyebilirsiniz çok geçmiş olsun.🙏🏻 https://www.trendyol.com/nimo/tasinabilir-nebulizator-solunum-cihazi-p-36457964
Fgull Cndntnr ventolinin aşırı kullanımı kalp çarptıntısı yapar.. ne zararı olabilir diye birşey mi olur.. sonuçta verdiğinşz akciğerlerden emilen ilaç ..
Cndntnr Fgull ne zararı olabiliri ben serum fizyolojik için söylemiştim.tüm yazılanları baştan okusanız iyi olur.
Alparslan616161 Cndntnr yok iki tane farklı ilaç ronkotol 2.5 mg diye bi ilaç bide cortair 0.25 Lik bi ilaç ilk birini bitene kadar veriyrdm 15 dk sonra diğerini veriyordum sabah akşam
KKirpapatyasii1 RainOverMe canım benim aldığım plus med di çok ise yarıyor öneririm kızımın öksürüğü 2 gün içinde geçti
RainOverMe KKirpapatyasii1 çok tesekkur ederım bakayım hemen🤗 izotonik su mu kullanıyorsunuz yoksa ılac mı bu arada
Fadime-Keskin-35 Cndntnr ventolin kullanan bir bebek 1 yaşındaydı diye hatırlıyorum kalp krizi geçirip vefat etmişti diye hatırlıyorum doktor önermedikçe 2ml serum suyu vermek daha iyi