Malefizzz İkiz kızlarım var birinin vajina bölgesinde yani doğum yapılan yer normal. Ama diğerinin kapalı ucgen şeklinde et parçası gibi bir şey. Endişeliyim yeni farkettim ne olabilir
sedaelif Malefizzz canım direk doktora götür göster. Bi sıkıntı varsa bile Bebekler daha herşeyleri çabucak iyileşiyor.
Malefizzz Aysunnn65 erken dogdular bir de canım yapışık değilde sanki içeriden dışarıya doğru bir et parçası var klitorise benziyor kapalı o bölgesi
gigi6 Malefizzz benim kizim da dogdugunda iceride bulunan kisim resmen disaridaydi. Bizden gecen hormonlardan kaynakli oldugunu soyledi doktor. 1 aya tamamen duzelip normal halini almisti.
gigi6 Malefizzz evet bizden gecen hormonlardan kaynakli akintilar, bizim doktorumuz icme suyuyla nemlendirilmis bebek pamuguyla narince temizlememi soylemisti. Temizledikten sonra 2 hafta icinde duzeldi zaten.
Acabaymelike Malefizzz benim kızımında öyleydi kendiliğinden geçti doktora götürmüştük hormonlarla alakalıymış anneden bebeğe fazlaca hormonu geçiyormuş doğumda kendiliğinden geçiyor demişti ki gerçekten düzeldi 6 aylık şuan