Dytseyran bizde de aynısı oldu doktora gitmedim şimdi 3 aylık olcaz nerdeyse sebebini kendi kendime buldum ama inşallah sizinki de öyledir bebekler 2. Ayında çok fazla tükürük salgılıyorlar dikkat edersen salyalanmada başlayacak bebeğinde. İşte o tükürük bir anda boğazına kaçınca nefes alamıyormuş gibi oluyor hık hıık ediyor birkaç kere sonra kendi kendine öksürüp düzeliyor ilk farkettiğimde çok korktum gece olursa naparım diye ama sonra farkettim ki o hemen kafasını çevirip sakinleşiyor zaten. Şimdi kalmadı artık öyle bir şey. İnşallah sizinki de öyledir