eygokkk çok süt verme taraftarı değilim bazen kek vs içinde olduğu zaman da aşırı öksürük yapıyor inek sütünün bu özelliği var nekadar icmezsse okadar iyi benim için bakalm şuan küçük sadece ıhlamur öneriliyor sanırım nane falan deniyorum ama herşeyi yiyip içmiyor zar zor yemek yiyoruz.
Dün ayva elma ıhlamur yaptım içine bir çay kaşığı pekmez yok bir yudum 😒 meme meme meme bizimki 😣