Kızlar ne yapacağımı şaşırdım oğlum 30 aylık 2 buçuk yaş yani ama uykuyu hiç sevmiyor yani uyku kelimesini duyunca bile ağlamaya başlıyor en az 1 saat sallıyorum ayağımda kendi de yatmıyor başlıyor ağlamaya sabah 9 buçuk. Kalkış öğlen uykusu 1 buçuk uyanış 3 gece 12 den aşağı yatmıyor 10 da ayağıma alsam bile nedeni ne olabilir yani etrafımdaki herkes şoke giriyor yani 9 saat oldu uyanalı hala ayağımda sallıyorum 11 buçuktan beri yani sinirleniyorum ister istemez bacağım ağrıyor yanii üzülüyorum sebebi ne olabilir nefen uyumuyor küçüklükten böyle hiç sevmedi uykuyu ve tık sese uyanır geç uyur tık sese uyanır yani bende insanım çok şükür tabiki rabbim verdi nasip etti Allahım iyiki verdi yani bana Elhamdülillah isyan etmem asla ama nedeni ne olabilir tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim çok müzdaribim carmı başına gelen