Simay00 12 gunluk bebeğim var öksürük vardı doktor antibiyotik tedavisi erdi 5 gun ama kızım cok uyuyor gun içinde benide zor emiyor normal mı kokuyorum acıkcası geçmez ise yatıs dediler uyuması, normal mi
Simay00 yazelimm ciğerlerine bakıldı temiz cıktı Baska sebeb olur mu baktılar ama ben ameliyat hanede kapmısgımbenden kptı sanırım
Mavis34 Simay00 çok küçük ve hasta olduğu için en iyi sütünle toparlar kendini hasta diye çabuk yorulup emmek istemeyebilir Allah şifa versin