Ayse_grn07 Kizlar dün kan testi verdim beta hcg kac olursa hamilelik oluyor bide referans aralığı ile değer yazıyor hangisi kaç olmalı hangisine bakmaliyim
tugceizgi Ayse_grn07 5 üstü referans aralığı 0-5 arası oluyor normalde. Fazla çıkarsa hamilelik var demek.
[silindi] hayatbayatt 5 ten buyuk olunca hamilelik var deniliyor tabi deger cok azsa iki gune bi kan verip yukselip yukselmedigine bakiliyor supheniz mi var
Ayse_grn07 [silindi] 3vet test yaptım ilk 5 dk da bisi çıkmadı 4 saat geçti baktım silik bi çizgi vardi
[silindi] Ayse_grn07 sabah ilk idrarla tekrar yap canim bazen testler yaniltiyor ben de ilk evlendigimizde reglim gecikmisti test yaptim aninda silik cizgi belirdi hamileyim sanmistim ama ertesi gun regl olmustum kac gun geciktin
Prensesannesi01 Ayse_grn07 ilk 5 10 dkika icinde çıkan sonuç dogru cnm 10 dkika dan sonrası kuruma çizgisi oluyor ahhh başıma gelmişti eşimle cok sevinmiştik 🤦♀️
[silindi] Ayse_grn07 emziriyosan gecikme normal ama korunmasiz iliski yasadiysan her zaman ihtimal vardir rabbim gonlune gore versin
Ayse_grn07 [silindi] askim ben kan tahlili verdim negatif ama 1 hafta sonra tekrar deneyelim dedi son adetim 14 kasimdi sence