Kızlar bebeğim 2 3 gündür balgamlı bir şekilde öksürüyor, az bişey zar zor bişey yiyor öksürünce kusuyor onuda haliyle aç kalıyor, dün doktora gittik grip için ilaç yazmış bide hava makinası ve ilacı yazmış almadık onu, ne kullansak balgamı gider ya yardımcı olur musnuz iştahsız hiç bişey yemek de istemiyor yesede kusuyor zaten.