Bayanlar kızım 3,5 aylık 6 kilo aslında doktorumuz bi sıkıntı yok dedi fakat etrafımdaki herkesin bu çocuk çok zayıf gelişmiyor yüzü küçük kilosu az demesinden çok bunaldım bugün kayınvalidemle de tartıştık evde beslediği kedi kızımdan daha ağırmış😭 kızım beni emmiyor sadece geceleri emiyor o da az ben mama veriyorum gün içinde Aptamil kullanıyorum önerisi olan var mu ben bi yerde yanlış mı yapıyorum günde 4 -5 kez 90 cc içiyor fazla da yapsam içmiyor zaten