papatyaperisii11 Kızlar beş gün oldu doğum yapalı bebeğimin vajinasindan kan geldi ara ara da gelmeye devam ediyor aynı durumu yaşayan oldu mu
Angel00 papatyaperisii11 kanama degil de lekelenmeden bahsediyor olabilirmisiniz? Yenidoğan Kız bebeklerde olabiliyor diye biliyorum
afrAybars papatyaperisii11 canım kanı vajinasında mı görüyorsun yoksa bezinde turuncu veya kırmızı leke şeklinde mi? Eğer bezde görüyorsan onlar beslenemediği için oluyor ve doymaya başlayınca kendiliğinden geçiyor
papatyaperisii11 Angel00 nasıl desem böyle sümükümsü kanama oldu evet leke şeklinde ama durmadı randevu da alamadım hep dolu diyor napsam bilemedim
Umutveannesi papatyaperisii11 bulunduğunuz şehirin acil bölümünde çocuk bölümü varsa götürün bence ihmal etmeyin derim
afrAybars papatyaperisii11 kuzum o zaman bi doktor görsün çok küçük daha çünkü buradaki yorumlara aldanıp ihmal etme çok geçmiş olsun
Dunyams papatyaperisii11 benim kızımda ilk doğduğunda yesıl sumuklu bişey geldi 1 ay doktor normal dedi kan veya lekelenme olursa endişelenme dedi normalmiş canım
Arsima19 papatyaperisii11 benim kızım da da olmuştu bir kere sadece kız bebekler de oluyor diye teyzem rahatlatmıştı beni
Aslihan95 papatyaperisii11 acile götürün erken ergenlik olabilir bizim komsumuzun kızında vardı götürdüler hemen meğer erken ergenlik başlamış şu an endokrine gidiyor ara ara
Elif-19 papatyaperisii11 Canım merhaba endişelenme annem söylemişti bendede olmuş aynısı çok şükür herhangi bir sıkıntım olmadı ama doktoruna danış tabiki ihmal etme
Babasininoglu papatyaperisii11 benim arkadaşımın kızına olmuş bebekken, anneden geçen hormonlardan dolayı olabiliyormuş kız bebeklerde. Gerçi ine de doktora götürürdüm ben olsam önlem amaçlı ama endişe edilecek bir şey değil
Nisanur0106 papatyaperisii11 Benim kızımdan da gelmişti bir, iki kere korkmuştum ama doktorumuz kız bebeklerde hormonsal olarak olabilir demişti. O yüzden tedirgin olmayın yinede aklınız kalmasın doktora götürün isterseniz.
Cocolingo papatyaperisii11 kız bebeklerde anneden geçen hormonlardan dolayı lekelenme olabiliyor burada kanama miktarı önemli eğer leke gibi değil çoksa bi doktorunuza danışın