Yaseminuzunca bu doktordan doktora ne kadar çok değişiyor bugün nörolojiye gittim gelişim testine gonderdi beni işte kadın şey diyor ayağa kalkması gerekiyor kendi kendine yok ayaktayken tam basmıyor sallanıyor dedim ki bunları bile yeni yapmaya başladı korkuyor dedim ondan bahsetmiyorum diyip yine aynı şeyleri anlattı 15.5 aylık bebeğim sonra beni fizyoterapiye sutladilar yani burda bunları okuyorum ve ne kadar normal sürec olduğunu anlatıyorsunuz ne güzel aklım çok karışıyor yani çocuğa o haraketleri yaptırana kadar çocuğumun canı çıktı ağlamaktan evde yapmayı denedim yine kıyamet koptu, oysa tutunarak heryeri yürüyor 😔