Colahusu Fanta içtim emziriyorum 😢 asidi gitmişti ama cok kötü hissediyorum kendimi kızımda sancı yapmadı fazla ama
Asyaveannesi04 Colahusu bende emziriyorum cola, fanta cips fasd food hep yiyorum kendinizi bu kadar strese sokmayın bebeğim 11.5 aylık ve ilk günden beri istediğimi de yedim içtim
Elif_kaya42 Colahusu bende içiyorum sarı kola, cipsi yediğim oluyor . Tabiki Sonradan gelen pişmanlık hissi 🙈🥴 az yesem içsem de emzirdigim için pisman da oluyorum .
Mavis34 Colahusu o kadar stres yapma hepimiz zaman zaman tuketiyiruzdur o tarz gıdaları bebeğin rahatsız okursa dikkat edersin özellikle
Colahusu Asyaveannesi04 içtikten sonra bi araştırayım dedim cok sancı yapabilir diynxe korktum açıkcası☹️
Feridece28 Asyaveannesi04 3 aylık olduk bende baya asitli fanta içiyorum halazır bir sorun yaşamadık şükür