4 buçuk aylık bebeğim varda ağız mendillerini çamaşır suyu ve yumuşatıcı da beklettim daha sonra elimde yıkadım. Makinede 15 dk sıktırdım. Daha sonrada 20 dk da kısa programda 40 derece yıkandı ama genede içim rahat etmedi sizce zararı olur mu yaa bilemedim. Bi arkadaşım dedi yap bişey olmaz ama emin olamadım