Susuperilla kızım 2 aylık olmak üzere şu 1 haftadır bir tuhaf, gündüzleri sürekli ağlıyo emmek istiyo emerken ayaklarını karnına çekiyo kıpkırmızı oluyo hatta meme ucunu tutup ağlayarak kendini geri atıyo çişini bazen yapyo bazen yapamyo gazını da çıkarıyo, bu kolik mi oluyo acaba