Esrademir1 3 aylık bebeğimin ayak serçe parmağı yerinden deil biraz daha üstten çıkmış durumda yani çorap felan giydirirken takılıyor bu sorunu yaşayan varmı varmı bi öneriniz
93sinem93 Esrademir1 benim bebegımde 3 aylık aynı durum bızde de var hatta ilk zamanlar bi sakatlık mı var parmağında dıye dusunuyodum ama kendısı özellıkle yapıyor bunu keşfettim artık bir çarede bulamadık yani🤦🏻♀️
Esrademir1 93sinem93 parmağında eğrilik varmı yani olması gereken yerden farklı yerden mi büyümüş yoksa bebek kendisimi kaldırıyor havaya
93sinem93 Esrademir1 parmaklarına baktığım zaman o kucuk parmak dıgerlerıne gore yukarda ayrık duruyor ama kendım tutup dıgerlerının yanına koyunca aynı hizada sanki kendısı özellikle öyle ayırıyor gbı dusundum ben