Arkadaşlar merhaba.
Gebeliğin son haftaları dr ve arkadaşlarımın tavsiyesiyle lansinoh krem kullanmıştım. Doğumdan 2 gun sonra halen lansinoh kremi düzenli ve sıklıkla kullanmama rağmen göğüs uçlarım çok tahriş oldu,ucu yaralarla doldu ve atlete sutyene değdiğinde içim gidiyordu. Araştırdım gümüş kapak çok iyi geliyormuş. Bn de silvernurse marka gümüş kapak aldım hemen kullanmaya başladım. 2 günde ne yara kaldi ne bir şey baya iyileşti. Ama sonraki 2 gün yani dün ve bugün göğüs uçlarıma neden olduğunu anlamadığım bilmediğim bir sebepten her iki göğüs ucuma da iğneler batıyor . Göğüslerim aniden kapağa yapışıyor, sanki kapak göğüslerimi şiddetli bi şekilde vakumluyor, emiyor. Bunlar olurken bn acidan agliyorum kısa bir süre sonra (ort 2dk) kendiliginden geçiyor. Bu durumla ilgili fikri olan varsa yazabilir mi acaba? Neden oluyor nasıl geçer? Çok canim yanıyor yardım lütfen 😭