Almilabebek bize doktorumuz gunduzleri bezini acik birak demisti yaptik ve cok cabuk iyilesti. Yuzume kadar isemisti gun boyu kac kere kiyafet degisiyordum ama bebisim cabuk iyilessin diye goze aliyordum😇. Soyle dusunun yaranin ustunu kapatirsaniz sulanir sirelenir ama acik birakirsan cabuk kurur ve iyilesir. Sezaryende bile bi gun sonra dr bandi cikar diyor cabuk iyilessin diye. Calporu 1, 2 gun 8 saatte bir verdim ama sonra atesine gore verdim. Atesini surekli takip edin