Sevdapl Happymamii 4 aylık kontrolünde sidefer verdi doktorumuz. Kabızlık yapmıyor bu dedi. Tadı da güzel, içirirken hiç zorlanmıyoruz o yüzden.
Umutveannesi Happymamii ilk başta sağlık ocağının yazdığı vegaferon kullanmıştık bir yan etkisi olmadı. Geçen hafta doktorumuz ferrum yazdı onunda bi yan etkisi olmadı
emelmabel Happymamii sidefer kullanıyorum ben de kabızlık yapmadı. 4,5 aylık kızım 5ml vermemi söyledi doktor