Lovege Merhaba bebeğime işitme kaybı tanısı konup cıhaz kullanıcaz bebeklerine cihaz kullanan lar varsa bilgi almak istiyorum...
Dilekervam Bende merak ediyorum varmı acaba benim bebeğimde de skntti var haftaya tekrar girecez bu seferde gecemezse işitme cihazı takılacak😔
Uraz-2021 Merhaba işitme cihazı kullanıyor musunuz? Bebeğimede orta derecede işitme kaybı var dendi, süreciniz nasıdlı bilgi alabilir miyim
Uraz-2021 Bize iç kulak kaynaklı oldugu söylendi ve işitme cihazı takması gerekiyor dediler. Her iki kulağında da aynı seviyede kayıp var. 1 ay sonra testi tekrarlayacağız 😞