14 aya girmek üzere. Hiç yapmadı değil, alkış yaptığını da bay bay yaptığını da gördüm ama maksimum 2 kez falan. Unutuyor mu, öğrenemiyor mu bilmiyorum.. çok mu takıyorum acaba, o yapmadıkça daha da geriliyorum. Tek yaptığı bir bir işareti. Gelişim basamağında önemli olduklarını okumuştum, çok takıntı yapıyorum 🙁