Kızlar büğn doktora gittim bağırsak enfeksiyonu var dediler bunun için zimaks antibiyotik yazdı bebeğim süt alerjisi vardır diye de mama takviyesi ve diyet önerdi öze mama aldırdı evolvia diye kullanan bilgisi olan bu durumda olan varmı acaba bebeğim emdiğini kusuyor dünde rotaviks yaptık kakada kan felan yok bu arada şimdiden teşekkür ederim