Oğlum 3ay 18 günlüüük, 2 gündür geceleri ya saatte bir yada 1 bucuk saatte bir uyanmaya başladı. Ağlayarak uyanıyor, hatta daha dogrusu ağlıyor ama uyanmıyor gibi gözleri kapalı. Yatagından kalkmadan susmuyor. Kucağıma alıyorum bazen sakinleşiyor bazen sakinleşmiyor, meme veriyorum biraz emip uyuyakalıyor, yatırıyorum 1-1bucuk saat sonra aynı döngüye giriyoruz yine. Karnının tok olduguna eminim, emerken lık lık yutuyor duyuyorum, gazı yok, olsada kendi atıyor artık. Neden olduğunu çözemedim bi. Salonda yatıyorduk genelde, 2 gündür yatak odasında yatıyoruz, ama yine babynestte benim yanımda. Yinede yerini yadırgamış olabilir mi? Diğer seçenek 4. Büyüme atağı böyle birşey mi? Deli olucam valla, uyumaya korkuyorum yat kalk yat kalk sersemleşiyorum iyice diye.