Veysel_aras38 2 haftada 3164 kg dogmusdu 3750 kg olmasina ve sutumun cok olmasina ragmen memede zorluk cekdim neden mi malesef naparsam, yapayim oglum doymuyordu ve kolik denmisdi ki sonunda dayanamadim emzirme sonrasi mama, verdim 24 saat huysuz avazi ciktigi kadar aglayan, bebegim, suanda 1 haftadir sakin tiki cikmayan doyan mutlu olan uyuyan kakasini slk slk yapan, bir bebek.
Siz siz olun kolikdir deyip gecmeyin!! Kabullenmeden once mama verip deneyin..
Her Memeden sonra 90 ml gayet rahat iciyor.